آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیه معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیه معکوس

بسیاری از بیماری مزمن کلیه انواع می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، پیشرفت این بیماری سخت برای متوقف کردن است. اما در حال حاضر، با توسعه تکنولوژی، این بیماری را می توان در مراحل اولیه معکوس شود. راهنمایی های زیر می تواند به شما کمک کند برای کنترل بیماری خود را به خوبی، به ما نگاه داشته در هم.

1. همه از این بیماری بدون توجه به ضایعه محلی و یا بیماری به طور کلی می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند، در آخرین وادار به نارسایی مزمن کلیه. بنابراین لازم است برای تشخیص این بیماری در زمان، اگر این protopathy را می توان درمان، عملکرد کلیه ممکن است بهبود یافته است.

2. سرد یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش دهد و باعث عفونت است. گزارش شده است که 40٪ نفریت بدتر و بدتر فقط به خاطر اینکه بیماران سرما. بنابراین ما باید با توجه به سرد در زندگی روزمره ما پرداخت.

3. بیش از کار به کلیه ما مضر است و می تواند حجم کار کلیه را افزایش می دهد، بنابراین شما باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند. هنگامی که شما احساس خستگی، شما بهتر است استراحت است که می تواند کمک به عملکرد کلیه ما را دریافت کنید بهبود می یابند.

4. برخی داروها می تواند کلیه ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را اشتباه، زندگی شما ممکن است در معرض خطر. بنابراین، هرگز تصمیم به خوردن هر گونه دارو قبل از دکتر خود مشورت کنید.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی مناسب، می تواند کمک به درمان بیماری خود را. 5. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما برای دیدار با تقاضا از بدن ما را تنظیم کنید. سبزیجات و میوه های تازه می باشد بهترین انتخاب است.

6. شما نیاز به انتخاب یک بیمارستان معمولی است که می تواند کیفیت درمان اطمینان.

راهنمایی در بالا می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید، اما اگر شما می خواهید به عقب نارسایی کلیه، نکته کلیدی این است که آن را درمان با درمان به موقع و مناسب.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیه معکوس، نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: